Tuesday, April 21, 2009

what to do?…

ooo gosh….am feelin very upset … i guess Allah have not open yet pintu rezeki yang betul2 kena dengan aku..aku pasrah….bersyukur dengan apa yang ada and at the same time..aku mmg ingin sangat untuk memperbaiki diri aku dan keluarga..esp anak2 aku…

aku nak cabar diri aku sendiri…aku tau aku mampu buat cuma bila aku nak buat sesuatu yg pada aku aku mampu..pasti ada sahaja halangan dan bantahan dari pelbagai pihak…sampaikan kadang2 aku rasa macam ..ahhh buat apa aku buat kalau buah fikiran atau gerak laku aku itu akan hanya dibantah, di pandang rendah…

aku yakin dengan pengalaman dan pengetahuan yang aku ada aku blh buat sesuatu ..tapi tu laaaa..

kdg2 aku rasa bosan..bosan dgn dunia aku sekarang … yang tak tahu hala tuju sebenar…aku ada perancangan tapi bila apa yang dirancang mendapat tentangan aku jadi memberontak sendiri…

eiiii geram rasanya..aku macam katak bawah tempurung…nak join seminar atau belajar ..anak2 aku tak ada orang yg jaga…nak keje balik…husband tak kasi…at one point mmg nak keje balik tapi …aku dah terlalu lama tinggalkan alam pekerjaan..aku dah suka kerja sendiri..BUT….i must face everything by myself…WHY? WHY? WHY?

well i will make one BIG decision… and of course dgn petunjuk dari Allah jua….hanya pada DIA aku berserah dan pasrah dengan ketentuannya…

 

AKU PASRAHHHHH

No comments: